-->

1 Temmuz 2011 Cuma

Google plusa davetiye bulma sistemi geldi google plus açıldı google plus a nasıl üye olunur

Az önce iyinet.comdan bi arkadaş twetterde bisey paylaşmamız karşılığında google plus davetiyesi göndereceğini söyledi:) hemen paylaştım:) sonra davetiye geldi tıkladım :( giriş yok tabi sinir oldum doğal olarak sonra googlede aradım felan haber3 bile:) email adresinizi gönderin davetiyenizi gönderelim demiş ama ben telefonu modem olarak kullandığım için 2saat uğraşamadim aklima böyle bi blog açmak geldi:) acaba ne kadar mantıklı bilmiyorum ama açtım iste kaybedecek neyim varki ? Mantıklı düşünecek olursak:) neyse bakalım:) şu google plusa kayıt olalım sizede davetiye yollarız:) yada yaparız biseyler

etiket:google plus a nasıl üye olunur, google plusa üye olma resimli,google plus nedir,google plus davetiye bulma ,google plus davetiye girmiyor,google +

Google Plus Hakkında Hersey Google Plus Destek'te Sitemizi Ziyaret Edip Bilgi Alabilirsiniz
www.googleplusm.blogspot.com


Naptik Lan Biz

0 yorum:

Yorum Gönder

Anasayfaya Üste Git Copyright © 2011 Hayata PanTik At!... ®