-->

3 Temmuz 2011 Pazar

Google plus acıldı ama :) Giremiyoruz diyenler??

Naber Arkadaşlar? Google Plus'a son 48 saat icinde üye olabilen varmı? ben olamadım davetiye geldi bi arkadaş gönderdi.. ama davetiyeyle tıkladıgım halde sonuç başarısız dünki yazımı okudunuzmu okuyun tıkla oradada bahsetmiştim google üye alımını durdurdu... herkese aynı mesajı veriyor siz email adresinizi bırakın biz haber edelim dercesine.. bende bıraktım olur ya denk gelirde google plus davetiyesi gelirde üye oluruz diye:) google + a üye olmak icin acele etmeyin davetiye var ama google plus'a bi türlü giriş yapılamıyor herkes google plus davetiyesi - yok google plus davetiyesi nerden bulurum , google plus davetiyem geldi ama giremiyorum, tarzı seyler söylüyor ki evet herkezde haklı bizlerde giriş yapamıyoruz davetiyemiz olmasına ragmen acele etmeyin bekleyin.. lütfen google plus hakkında detaylı bilgi ve tüm yardımları busitede olacak tıkla

Naptik Lan Biz

0 yorum:

Yorum Gönder

Anasayfaya Üste Git Copyright © 2011 Hayata PanTik At!... ®